هتل های 5 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : سیمین

هتل سلطان هان استانبول

از زیبا ترین و لوکس ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل سلطان هان است که در مجاورت مسجد آبی بوده و به بازار بزرگ خطوط تراموا استانبول بسیار نزدیک است. هتل سلطان هان استانبول دارای 40 اتاق زیبا و مدرن و با شیشه های دو جداره و با امکانات عالی و مجهز نظیر ماهواره , اینترنت در واحد , صندوق امانات اختصاصي و ... در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. این هتل برای مسافران تور استانبول استخر, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد و .... فراهم کرده است تا مسافران لحظات خوبی را سپری کنند. مسافران تور استانبول می توانند کودکان خود را در پارک بازی که هتل مخصوص کودکان ساخته جهت بازی کردن بگذارند تا کودکان ساعات خوشی را سپری کنند. رستوران هتل سلطان هان استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و خوشمزه و کافی شاپی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین چایخانه سنتی در بام این هتل برای مسافرانتور استانبول می باشد. ترانسفر رايگان یکی از ویژگی های خوب این هتل می باشد.

 

امکانات هتل سلطان هان استانبول:

آژانس خدمات مسافرتی، خدمات خانه داری، پارکینگ اختصاصی، پارکینگ سرپوشیده، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری ، كافي نت ، فروشگاه, غرفه, ترانسفر رايگان فرودگاه, استخر برای مسافران تور استانبول, سونا و جکوزی, سالن ورزشي, گیم نت,  تنیس, بیلیارد, چایخانه سنتی, کافی شاپ, رستوران, پارک بازی کودکان و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. 

 

هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول

از مجلل ترین و شیک ترین هتل های 5 ستاره استانبول هتل کرآون پلازا هاربیه است که در نزدیکی میدان تقسیم قرار گرفته است. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول در نزدیکی مرکز نمایشگاه لطفی کردار, مرکز خرید جواهر همگی و مترو بسیار نزدیک می باشد. اتاق های این هتل بسیار بزرگ و شیک با امکانات عالی از جمله اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور استانبول می باشد. هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول برای مسافران تور استانبول امکاناتی تفریحی نظیر استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, زمین تنیس, زمین بیلیارد, گیم نت و ... فراهم کرده تا مسافران اوقات فراغت در آنجا بگذرانند. رستوران هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول دارای انواع غذاهای متنوع و سنتی همراه با کافی شاپی عالی با انواع دسر ها و نوشیدنی ها و همچنین مکانی سنتی بر بام هتل جهت سرو چای و قلیان می باشد. این هتل سفر خوشی را برای مسافران تور استانبول فراهم می کند.

 

امکانات هتل کرآون پلازا هاربیه استانبول:

رستوران، نمازخانه، لاندری، صندوق امانات ، فروشگاه، کافی نت و پارکینگ سرپوشیده ، ترانسفر رایگان فرودگاه, خدمات خانه داری,  زمین تنیس, زمین بیلیارد برای مسافران تور استانبول, سالن ورزشی, پارک کودکان, استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی, گیم نت و ... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های استانبول هتل 5 ستاره بارسلو ارسین توپکاپی است که در منطقه فاتح و در قلب شهر قدیمی استانبول قرار گرفته است. این هتل فاصله کمی با جاذبه های گردشگری استانبول نظیر سلطان‌احمد و گرند بازار دارد و مسافران تور استانبول به راحتی می توانند با کمی قدم زدن به انجا بروند. معماری و طراحی اتاق‌های هتل بسیار زیبا با امکانات خوب مانند: مبلمان مدرن و رنگ‌آمیزی ملایم و روشن، حمام اختصاصی با وان و سشوار، سیستم تهویه و گرمایش، مینی‌بار، تلویزیون ماهواره‌ای، گاوصندوق، میز کار، مینی‌بار، اینترنت وای فای و ... می باشد. هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول دارای چشم‌اندازی به دیوارهایی است که در زمان حکومت روم شرقی از شهر محافظت می‌کردند که این نما توجه بسیاری از مسافرانتور استانبول را به خود جلب کرده است.

 

امکانات هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول:

خدمات خانه داری مخصوص مسافران تور استانبول، روزنامه ، آسانسور ، فضای سبز ، گشت درون شهری و برون شهری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، صرافی ، لاندری ، فروشگاه ، ترانسفر رایگان فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، چندین رستوران با فضایی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، آرایشگاه و تاکسی سرویس, استخر شنا، صندلی حمام آفتاب، جکوزی، سونا، حمام بخار ترکی, سالن بدنسازی و.... که این هتل در اختیار مسافران تور استانبول قرار می دهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   

 تور استانبول مرداد 95





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره استانبول,بهترین هتل های استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: